اخباراخبار رمزارزهاجهان

بیت کوین یک میلیون دلاری!!!

آیا بیت کوین تا سال 2028 به 1 میلیون دلار خواهد رسید؟ کارشناسان در مورد پیش بینی قیمت جسورانه با هم رقابت می کنند

آقای تور دمستر، یک بشارت دهنده بیت کوین، اخیرا دیدگاه های خود را در مورد پتانسیل بیت کوین برای رسیدن به 1 میلیون دلار تا سال 2028 به اشتراک گذاشته است. دیدگاه دمستر در این مورد، تضاد محتاطانه ای با برخی از پیش بینی های صعودی در جامعه ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.
این دیدگاه زمانی مطرح می شود که افراد دیگرای، مانند سامسون مو، اعتماد به نفس قوی خود را در توانایی بیت کوین برای رسیدن به این نقطه عطف را تائید می کنند.

1 میلیون دلاری شدن بیت کوین تا سال 2028 قطعی نیست
شک و تردید دمستر در پاسخ به پست به اشتراک گذاری شده نمودار توسط سرمایه گذار فرد کروگر بیان شد که نشان می داد بیت کوین ممکن است تا سال 2028 به سطح یک میلیون دلار برسد. در حالی که از مدل نمودار قدردانی می کرد، دمستر عدم اطمینان خود را ابراز کرد و ماهیت غیرقابل پیش بینی بازار و ظرفیت آن را برای به چالش کشیدن حتی مدل های به خوبی ساخته شده را به رسمیت شناخت.

پیش بینی قیمت 1 میلیون دلاری بیت کوین به شدت به نصف شدن آن مرتبط است که تقریبا هر چهار سال یک بار(هالوینگ) رخ می دهد. پس از نصف شدن امسال، نصف شدن بعدی در سال 2028 اتفاق می افتد. این رویدادها مقدار استخراج تعداد بیت کوین جدید در هر بلوک را به نصف کاهش می دهد و عرضه را محدود می کند و به طور بالقوه بر قیمت تأثیر می گذارد.
نصف شدن آینده، که قرار است در آوریل امسال(اردیبهشت 1403) برگزار شود، شاهد کاهش روزانه ضرب بیت کوین از 900 به 450 سکه خواهد بود. چنین تغییرات عرضه ای از لحاظ تاریخی منجر به حرکت قابل توجهی در قیمت ها شده است و اعتبار را به مدل های مختلف پیش بینی افزایش قابل توجهی قیمت در آینده می دهد.

در میان این پیش بینی ها، یک کاربر X (توئیتر سابق)، ادعا می کند که مالکیت طرح رشد که توسط Demeester اشاره شده است، با بینش همراه است. آنها استدلال کردند که برخی از قوانین بازار، مانند ارزش زمانی پول در بازار سهام، کمتر احتمال دارد که نقض شود.

به همین ترتیب، نرخ پذیرش طبیعی بیت کوین ممکن است رشد “انفجاری” آن را محدود کند و فضای حرکت بازار را بدون شکستن مدل اساسی فراهم کند.

دیدگاه های متنوع در مورد آینده بیت کوین
سایر علاقه مندان به بیت کوین، مانند سامسون مو، مدیرعامل Jan3، خوش بین تر هستند. Mow پیش بینی می کند که بیت کوین به 1 میلیون دلار میرسد، که به طور بالقوه در یک افزایش ناگهانی اتفاق خواهد افتاد.
او پیشنهاد می کند که این افزایش چشمگیر می تواند به سرعت در عرض “روز یا هفته” اتفاق بیفتد، اگرچه نقطه شروع دقیق هنوز نامشخص است.

در تجزیه و تحلیل محرک های بالقوه برای افزایش بیت کوین، Mow عوامل مختلفی را در نظر می گیرد. این شامل معیارهای خاص بیت کوین مانند جریان های ورودی معامله شده در بورس (ETF) ، hashrate BTC و فعالیت نهنگ ها در Bitfinex است. علاوه بر این، Mow به شاخص های اقتصادی گسترده تر مانند دارایی های USDT تحت مدیریت Tether، پرداخت بدهی دولت ایالات متحده امریکا و نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی نگاه می کند.

Mow معتقد است که این عوامل، همراه با پذیرش دولت، نرخ تورم واقعی و عرضه پول، می تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد بیت کوین تأثیر بگذارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام، طی سالیان گذشته همیشه بیت‌کوین چند ماه پس از هاولینگ ارزشش ۱۰ برابر یا حدود ۱۰ برابر میشده، فقط دوره قبل بود که از حدود ۹-۱۰ هزار دلار به حدود ۷۰ هزار دلار رسید و سپس برگشت خورد، رو همین حساب این نظریه یک میلیون دلار بسیار محتمل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا