اخبار رمزارزهابیت کوین BTC

گزارش Coinbase: قیمت بیت کوین باید توسط بازیگران نهادی در ماه های آینده به خوبی حمایت شود

تحلیلگران کوین بیس عواملی را بیان کردند که این عوامل می توانند به عنوان پشتیبان پویایی قیمت بیت کوین در ماه های آینده عمل کنند.

 

در گزارشی که روز جمعه منتشر شد، تحلیلگران کوین بیس عواملی را بیان کردند که این عوامل می توانند به عنوان پشتیبان پویایی قیمت بیت کوین در ماه های آینده عمل کنند.

تحلیلگران کوین بیس می گویند: «ما معتقدیم که بیت کوین باید در سه تا شش ماه آینده به خوبی پشتیبانی شود، زیرا بازیگران نهادی بیشتری با واقعیت جدید ETF سازگار می شوند.

گزارش هفتگی کوین‌بیس، ورودی‌های خالص اخیر به یازده مجموعه ارائه ETF بیت‌کوین، نقدینگی موجود در ایالات متحده آمریکا را می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از چگونگی مشارکت نهادی به‌ عنوان یک عامل حمایتی مهم برای پویایی قیمت بیت‌کوین مورد توجه قرار دهد.

تحلیلگران کوین بیس افزودند: «ما شاهد ورودی‌های خالص عظیمی بوده‌ایم که در مجموع بیش از 4.2 میلیارد دلار از آغار سال تا به امروز بوده است.»

داشبورد داده Block نشان می دهد که جریان های روزانه وجوه برای بیش از دو هفته به طور خالص مثبت باقی مانده است. روز چهارشنبه، صندوق iShares Bitcoin Trust BlackRock (IBIT) بزرگترین ورودی روزانه خود را به مبلغ 493.12 میلیون دلار تجربه کرد.

مقایسه با ETF طلا

گزارش کوین‌بیس شباهت‌هایی را بین صندوق‌های بیت‌کوین تازه راه‌اندازی شده و جریان‌های تاریخی به ETF‌های طلا ترسیم کرد. این گزارش می افزاید: «با نگاهی گسترده تر به چشم انداز ETF، ورودی های خالص ETF های بیت کوین از ورودی های ETF سهام طلایی SPDR در ایالت استریت در ماه اول فراتر رفته است، که اکنون از نظر تاریخی یکی از موفق ترین راه اندازی های ETF در تاریخ است.»

بر اساس گزارش بلومبرگ، IBIT بلک راک و صندوق بیت کوین با مبدا حکیم فیدلیتی (FBTC) «در میان 0.1 درصد برتر در مورد راه اندازی ETF جدید، از حدود 5500 موردی که در 30 سال گذشته انجام شده است، قرار دارند».

تحلیلگران کوین بیس همچنین بر داده هایی تاکید کردند که نشان می دهد بیت کوین در میانگین متحرک 100 روزه خود پشتیبانی قوی پیدا کرده است. یافتن حمایت در میانگین متحرک به عنوان یک سیگنال مثبت تلقی می شود، که نشان می دهد قیمت دارایی در طول تاریخ در این سطح حمایت شده است و ممکن است به عنوان یک نقطه مورد علاقه معامله گرانی باشد که به دنبال ورود یا خروج از موقعیت هستند.

بیت کوین علیرغم تقویت DXY افزایش یافت

افزایش قیمت بیت کوین علیرغم افزایش دوباره شاخص دلار آمریکا (DXY) اتفاق می افتد. از لحاظ تاریخی، دلار قوی‌تر معمولاً انگیزه سرمایه‌گذاری در دارایی‌های ریسکی مانند بیت‌کوین را از بین می‌برد.

در طول دوره‌های تقویت DXY، سرمایه‌گذاران ممکن است به سمت بازدهی بالاتر یا نوسانات کمتر در دارایی‌های دلاری کشیده شوند، که آنها را نسبت به گزینه‌های پرریسک‌تر مانند بیت‌کوین و سهام فناوری جذاب‌تر می‌کند.

از ابتدای فوریه DXY تقریباً 3٪ افزایش یافته است. در همین مدت، بیت کوین تقریباً 24 درصد افزایش یافته است.

بر اساس گزارش The Block’s Price Page، بزرگترین دارایی دیجیتال بر اساس ارزش بازار در ساعت 11:25 صبح به وقت شرقی به قیمت 52,242 دلار تغییر کرد. شاخص GM 30 که مجموعه ای از 30 ارز دیجیتال برتر را نشان می دهد، در 24 ساعت گذشته با 0.26 درصد کاهش به 112.36 رسید.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا