اخباراخبار رمزارزهاجهان

دارندگان بیت کوین در حال حرکت و تکاپو هستند

تعداد کیف پول نهنگ های بیت کوین به بالاترین تعداد در 15 ماه گذشته رسیده است

بیت کوین، بزرگترین دارایی رمزنگاری شده، در حال حاضر از دیدگاه بسیاری از سرمایه گذاران که عوامل فعلی بازار را در نظر می گیرند، متوقف شده است. این رمزنگاری هفته گذشته بین 41000 تا 45500 دلار معامله شد پس از بهبود از کاهش کوتاه مدت زیر 40000 دلار در 23 ژانویه.
اگرچه جرکت قیمت ناامید کننده بوده است، ولی داده های زنجیره ای نشان می دهد که دارندگان بزرگ، تعداد بیشتری به کیف پول خود اضافه کرده اند، و این، تعداد کل کیف پول های بیت کوین را به بالاترین سطح در 15 ماه گذشته می رساند. در عین حال، الگوی نگهداری نشان می دهد که نهنگ های کوچکتر به دارایی های خود اضافه کرده اند تا به رده بعدی دارندگان بپیوندند.

علاوه بر این، داده های Santiment کاهش آدرس کیف پول در سطح زیر را نشان داد. یعنی کسانی که بین 100 تا 1000 BTC دارند، تعداد کیف پول در این محدوده در همان دوره زمانی 154 آدرس کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش 1.1 ٪ است، در نتیجه، تعداد آدرس ها در این سطح در اول فوریه به 13735 کاهش یافت که پایین ترین سطح آن از نوامبر 2022 است.

این موضوع در مورد بیت کوین چه معنی میدهد ؟
انباشت تعداد زیادی از دارندگان بزرگ به ادامه اعتماد به دارایی های ارز دیجیتال، با وجود تثبیت فعلی اشاره دارد، اما انباشت نهنگ تنها یکی از عوامل بسیار زیاد از بازار است که بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد. مسیر قیمت بیت کوین ممکن است در حال حاضر نامشخص به نظر برسد، اما چشم انداز کلان به یک حرکت مثبت اشاره می کند. یکی از این ها جریان های سرمایه ای اخیر 1.7 میلیارد دلاری به صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین ETF در 14 روز گذشته است.

به گفته تحلیلگر ارزهای دیجیتال، مایکل ون د پوپ، تثبیت فعلی بیت کوین می تواند در ماه های آینده قبل از نیمه بعدی ادامه یابد. این تحلیلگر، مقاومت بیت کوین را در قیمت های 48000 دلار تا 50000 دلار و سپس اصلاح دیگری به 36000 تا 38000 دلار اشاره میکند.

در یک دیدگاه متفاوت، جاستین بنت، یکی دیگر از تحلیلگران محبوب رمزارزها، در رسانه های اجتماعی، بیت کوین را در آینده نزدیک نزولی پیش بینی کرده است. به گفته او، نمودار تسلط تتر نشان می دهد که بیت کوین به احتمال زیاد به حدود 30000 دلار کاهش خواهد یافت. این محدوده قیمت با قیمت بیت کوین مطلق تحلیلگر پلانب 31000 دلار همخوانی و همزمانی دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا