اخبار صرافی‌هادر باره رمزنیوز

Uniswap از افزونه مرورگر کیف پول و ابزارهای دیگر برای تراکنش های آسان‌تر ارزهای دیجیتال رونمایی کرد.

سه ابزار جدید برای تسهیل تراکنش‌ها روی مرورگر

Uniswap در حال راه اندازی سه ابزار برای تسهیل انتقال آسان تر ارزهای دیجیتال است.

اولی Uniswap Extension است، یک افزونه کیف پول در نوار کناری مرورگر که مبادله دارایی های دیجیتال، امضای تراکنش ها و تجارت آنلاین ارزهای دیجیتال را ساده می کند. ابزارهای دیگر عبارتند از Limit Orders که به طور خودکار تراکنش کاربر را زمانی که یک توکن به قیمت مشخصی می‌رسد اجرا می‌کند، و صفحات Data & Insight که نمودارها، داده‌های استخر، گزارش تراکنش‌ها و سایر اطلاعات مربوطه را برای معامله‌گران نمایش می‌دهند.

صفحات Limit Orders و Data & Insight امروز راه اندازی می شوند. به گفته سخنگوی شرکت، کاربران باید با درخواست نام کاربری در uni.eth به فهرست انتظار Uniswap Extension بپیوندند و منتظر باشند در عرض چهار تا شش هفته به ابزار دسترسی داشته باشند.

Callil Capuozzo،مدیر طراحی در آزمایشگاه Uniswap گفت: “برای مدت طولانی، ما می خواستیم Uniswap را به یک خانه کامل برای مبادله بسازیم. ما فکر می کنیم این ویژگی های جدید بیان قدرتمندی از معنای ارائه به ملاقات کاربران در جایی است که آنها هستند. ما به خصوص برای پیوستن به دنیای برنامه های افزودنی هیجان زده هستیم. برنامه افزودنی ما برای مبادله کننده به گونه ای طراحی شده است که دیگران طراحی نمی کنند، و همانطور که ما این پلت فرم را ایجاد می کنیم، انتظار داریم مردم بتوانند به طور یکپارچه از وب به برنامه افزودنی حرکت کنند. به اپلیکیشن موبایل بروید و آنچه را که قبلاً در هر سه می‌دانند و دوست دارند، ببینید.”

The Block قبلا گزارش داده بود که این اقدام پس از آن صورت می گیرد که بنیاد Uniswap تغییراتی را در ساختار هزینه خود برای پاداش دادن به سهامداران و نمایندگان UNI پیشنهاد کرد. نام‌های کاربری uni.eth که در 23 فوریه راه‌اندازی شد، آدرس‌های اتریوم را برای انسان قابل خواندن می‌سازد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا